17 Eylül 2012 Pazartesi

9.sınıf coğrafya türkiyenin iklimi konu anlatımı

9.sınıf coğrafya türkiyenin iklimi konu anlatımı ygs lys video anlatım ları sitemizde bugünkü konumuz ülkemizin iklimleri.Türkiyenin iklimi konusunu video anlatım olarak göstereceğiz sizlere.Lys de de soruları gelebilir.Bu nedenle test çözümlerini,yazılı soruları çözümlerini nasıl yapmanız gerektiğinden bahsedeceğiz.Ekol hoca soru çözümleri sayesinde kolaylıkla hazırlanacaksınız.Video 41 dakikalık zevkli bir video.Güzel bir anlatım var.Hocamıza teşekkür ediyoruz.Ders notları ndan bahsetmek gerekirse Türkiyede akdeniz iklimi,karasal iklim,bozkır iklimi,karadeniz iklimi gibi iklim çeşitleri bulunuyor.Ayrıca türkiye ocak ayı temmuz ayı sıcaklık dağılışına da videodan bakabilirsiniz.İyi seyirler.



9.sınıf coğrafya türkiyenin iklimi konu anlatımı

soru çözümleri,video anlatım,ekol hoca,test çözümleri,ekolhocadersleri,kolaydan zora,morpa kampüs,vitamin eğitim,online ders,ders notu,slayt gösterisi,soru ve cevaplar,lise 1-2-3, ygs,lys,kpss,6,7,8,9,10,11,12.sınıf konu anlatımı video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAPMAK İÇİN YORUMLAMA BİÇİMİ BÖLÜMÜNDEN ANONİMİ SEÇİNİZ