24 Eylül 2012 Pazartesi

11.sınıf biyoloji kalıtım konu anlatımı

11.sınıf biyoloji kalıtım konu anlatımı video konu anlatım derslerimize bugün bir yenisini daha ekliyoruz.lise 3 ün en uzun konularındadır.Uzun olmasının sebebi birçok alt dalınının olmasıdır.Kalıtımda çevrenin belirlediği faktörler ve genetik faktörler rol oynar.Mendel kalıtım ile ilgili birçok çalışma yapmıştır.Bu çalışmalarda bezelye deneyleri yapmıştır.Bezelye kullanılmasının nedeni çabuk üreyebilmesidir.Allel gen homozigot heterozigot baskınlık çekiniklik gibi kavramlar kalıtımın temel taşlarıdır.Ayrıca genotip fenotip gibi kavramlar ve anlamları da videomuzda Ebru Tırpanoğlu tarafından açıklanmış.Bağlı genler bağımsız genler.Cinsiyete bağlı kalıtım da açıklanmış.Ders notları almayı ve soruları çözerken bunlardan yardım almayı ihmal etmeyin.Böylelikle başarıya daha çabuk ulaşırsınız.İyi seyirler.



1.parça

2.parça

11.sınıf biyoloji kalıtım konu anlatımı

soru çözümleri,video anlatım,ekol hoca,test çözümleri,ekolhocadersleri,kolaydan zora,morpa kampüs,vitamin eğitim,online ders,ders notu,slayt gösterisi,soru ve cevaplar,lise 1-2-3, ygs,lys,kpss,6,7,8,9,10,11,12.sınıf konu anlatımı video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAPMAK İÇİN YORUMLAMA BİÇİMİ BÖLÜMÜNDEN ANONİMİ SEÇİNİZ