27 Ağustos 2012 Pazartesi

10.Sınıf Fizik Denge Videolu Anlatım

10.Sınıf Fizik Denge Videolu Anlatım Yine 10.sınıf fiziğinin basit konularından.İlk önce eşit kollu terazi ile başlayan denge ünitesi daha sonra daha farklı şekilde önümüze gelecek.Bu konunun soruları da oldukça basittir.Önümüzdeki günlerde paylaşmayı düşünüyorum.Umarım işinize yarar.Şimdilik 2 adet videomuz var.Bunları dikkatle izlemenizi öneriyorum.



Video 1 Video 2

10.Sınıf Fizik Denge Videolu Anlatım

soru çözümleri,video anlatım,ekol hoca,test çözümleri,ekolhocadersleri,kolaydan zora,morpa kampüs,vitamin eğitim,online ders,ders notu,slayt gösterisi,soru ve cevaplar,lise 1-2-3, ygs,lys,kpss,6,7,8,9,10,11,12.sınıf konu anlatımı video

1 yorum:

  1. Denge çok basit bir konuymuş ya bir de büyütüyorlardı okulda hiç de dedikleri gibi değilmiş saolun hocam

    YanıtlaSil

YORUM YAPMAK İÇİN YORUMLAMA BİÇİMİ BÖLÜMÜNDEN ANONİMİ SEÇİNİZ